Säterbygdens ridklubb

Arbetspass

Arbetspassen gäller föräldrar till ridskoleelever som är 15 år eller yngre.

(För elever som är 16 år eller äldre gäller stalltjänst. Dessa pass bokas genom att skriva upp sig på listan i stallet. Vid frågor ang dessa pass, kontakta Pernilla eller Susanne.)

Arbetspassen är din ideella insats för klubben och är en stor tillgång och resurs. De arbetstimmar som görs i kiosk och på anläggningen gör att klubbens anläggning kan hållas i fint skick och att ridklubben kan göra en vinst i kiosken vid olika evenemang och tävlingar. För ridklubben är denna insats ovärderlig och just DU behövs!

OBS! Föräldrarpassen har fått en egen e-post adress. Anmälan av pass görs till denna adress, samt alla frågor rörande föräldrarpassen.

fpass.sbrk@outlook.com

För den ideella insatsen för ungdomars föräldrar finns två alternativ:

Alt. 1: Göra sin ideella insats på 6 timmar per termin. Alt 2 x 6 timmar på vårterminen.

Alt. 2: Bidra med någon egen specialitet i samråd med styrelse/personal.

Schema för arbetspassen

Arbetsschema Pdf, 154.8 kB, öppnas i nytt fönster. SBRK 2023 (senast uppdaterad: 230618)

Listan uppdateras veckovis, så det kan ha kommit in bokningar som inte ligger med i listan.

Ansvariga för arbetspass

Maria Sundberg